smacznie i dietetycznie

Wpis

poniedziałek, 06 maja 2013

muffiny z fasolą

Rano mam mało czasu na przygotowanie śniadania - wstaję o 5:30, bo od 7 zaczynam pracę. Jako, że bez śniadania z domu nie wyjdę a lubię rano zjeść coś smacznego przygotowuje sobie jedzonko wieczorem. Śniadanie to najważniejszy posiłek, dlatego musi być bogate w składniki odżywcze. Poniżej propozycja muffinków - smacznych, pożywnych i zdrowych a co najważniejsze niskoklorycznych.

 

Składniki:

puszka białej fasoli

dojrzały banan

ciastka Belvita 5 zbóż + mleko małe opakowanie

2 jajka

łyżka kakao

łyżeczka proszku do pieczenia

2 łyżki miodu

mieszane orzechy

 

Fasolę, banana i jajka blendujemy. Dodajemy pokruszone ciastka Belvita, proszek do pieczenia, kakao, miód i orzechy. Mieszamy, przekładamy do papilotek i pieczemy ok. 20 min w temperaturze 200 stopni.

 

Moja propozycja podania (zdjęcie nie wyszło niestety najlepiej). Muffiny z jogurtem i musem jabłkowym - pełnowartościowy posiłek dla każdego (nawet tych dbających o linię!):

 



Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
smacznieidietetycznie
Czas publikacji:
poniedziałek, 06 maja 2013 20:38

Polecane wpisy

  • Kokilki na śniadanie

    Składniki na 4 sztuki: 4 jajka 4 małe pomidory 2 cebule pętko kiełbasy 8 pieczarek 100 g żółtego sera sól morska z pieprzem - młynek Kamis ognista mieszanka - m

  • Dietetyczna i zdrowa szarlotka śniadaniowa

    Przepis na 1 porcję 1 duże jabłko 2 łyżki otrąb granulowanych jabłkowych 2 łyżki gęstego jogurtu naturalnego 3 orzechy włoskie stewia do smaku Jabłko

  • Gnocchi Arrabbiata

    Składniki: 800 g ziemniaków szklanka mąki 2 jajka sól, pieprz słoik sosu włoskiego Łowicz Arrabbiata Ziemniaki gotujemy w mundurkach, obieramy i przeciskamy pr